بادکنک آرایی

۶ بازديد
 بادکنک جز اولین وسیله ­های تزئینی­ ای بود که به بازار آمد، برای هر مراسمی از جمله تولد بزرگسال و کودک، همیشه از بادکنک استفاده می­شده، اما استفاده از بادکنک خیلی از اوقات به صورت ساده بوده و افراد فقط آن­ها را به سقف و یا دیوار می­چسباندند، امروزه دیگر استفاده از بادکنک برای تزئینات و دکور تولد بسیار زیاد شده است و شکلی دیگر به خود گرفته  و در اکثر مواقع دکور تولد را با بادکنک آرایی تزئین می­کنند.

جشن تولد همه آدم­ها یکی از مهم­ترین جشن­های زندگیشان است و می­خواهند به هر روشی این روز را به زیباترین روز تبدیل کنند، بی شک همه آن­ها بادکنک را به عنوان جذاب­ترین المان، انتخاب می­کنند. بادکنک آرایی انواع مختلفی دارد و با توجه به سبک جشن می­توان آن را انتخاب کرد، به عنوان مثال بادکنک آرایی بزرگسال و بادکنک آرایی کودک دو نوع از بادکنک آرایی­ ها هستند.تزئینات و بادکنک آرایی مراسمات خود را به تشریفات رایکا بسپارید.
انواع بادکنک آرایی تشریفات رایکا :
بادکنک آرایی بزرگسال 
بادکنک آرایی کودک
بادکنک آرایی تعیین جنسیت
بادکنک آرایی افتتاحیه و همایش
بادکنک آرایی برای اجرای دکور یلدا
بادکنک آرایی برای اجرای دکور کریسمس
بادکنک آرایی برای اجرای دکور جشن تکلیف
سفره آرایی 

1-رنگ کردن دیوار ها

یکی از ساده ترین تغییراتی که می توانید به سالن ناهارخوری تان بدهید، رنگ کردن دیوار ها است. رنگ ارزان است و خیلی سریع و آسان انجام می شود. دیوار های کم رنگ بدون این که حس ناخوشایندی به بیننده بدهند، می توانند جلوه بسیار جالب تری نسبت به دیوار های سفید ایجاد کنند. به طور مثال اینکه در این خانه، رنگ خاکستری روشن با ته رنگ یاسی در کنار رنگ چوبی میز و صندلی، تضاد و زیبایی فوق العاده ای را به وجود آورده اند.

2- گل آرایی

معمولا همیشه برای گیاهان و گل های تازه در فضای خانه جا هست. اما این مکال هر جایی که باشد، احتمالا سالن غذا خوری شما نیست! اتفاقا، سالن ناهار خوری یکی از بهترین جاها برای نمایش این آیتم ها است، زیرا هیچ چیز بیشتر از یک گل آرایی خوب آن هم روی میز که مرکز توجه است، به این مکان جلوه نمی دهد . در این تصویر گل بزرگی تقریبا هم اندازه با طول میز را می بینید که هم به عنوان تزئین وسط میز و هم رانر روی آن عمل می کند. بهترین چیز در مورد گل سر میز این است که آماده کردنش کم هزینه است و علاوه بر این قابل تغییر است و به شما این امکان را می دهند که هفته به هفته به سالن غذاخوری تان احساس جدیدی اضافه کنید.

منبع: سفره آرایی

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد